Klantgerichtheid

Het creëren van waarde voor een klant is enorm belangrijk. Het is dan ook niet voor niets dat de meest succesvolle organisaties tegenwoordig uitblinken in klantgerichtheid en daarmee dus ook waarde voor zichzelf creëren! De klantgerichtheid trainingen van Nederlandse Sales Academie hebben als doel de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te bevorderen. Je krijgt meer oog voor het belang van klanttevredenheid en je eigen bijdrage daaraan. Tevens leer je proactief om te gaan met de klant en te focussen op de oplossing in plaats van het probleem. Onderstaand vind je ons aanbod klantgerichtheid trainingen. Wens je advies over welke training het beste bij jou past? Onze studieadviseurs helpen je hier graag bij!


Meer rendement met een training klantgerichtheid

Nederlandse Sales Academie biedt diverse trainingen op het gebied van klantgerichtheid. Deze trainingen zijn niet alleen geschikt voor medewerkers die zich direct met de verkoop bezighouden, maar voor iedereen die op welke manier dan ook te maken heeft met klanten. Tijdens de pragmatische Training Klantgericht werken en doen leer je denken en handelen vanuit het perspectief van de klant, om op die manier te kunnen anticiperen op hun behoeften. Na de training heb je inzicht in het belang én het plezier van service en klanttevredenheid! De Training Klantgericht incasseren is specifiek gericht op medewerkers die zich bezighouden met debiteurenbeheer. Tijdens deze training leer je hoe je op een klantvriendelijke, maar ook effectieve manier je klanten aan kunt zetten tot betalen.

Klantgerichtheid training op maat

Liever een training klantgerichtheid die volledig is afgestemd op jouw organisatie? Volg dan een van onze maatwerktrainingen. Aan de hand van specifieke praktijksituaties binnen jouw organisatie leer je hoe je klantgericht en klantvriendelijk te werk gaat. De Training De monteur als ambassadeur is specifiek gericht op medewerkers in een niet-commerciële buitendienstfunctie, want ook daarbij is klantvriendelijkheid van groot belang! In de Training Omgaan met klachten leren frontliners een klacht op een klantgerichte manier om te buigen naar een positieve actie.

Training Klantgerichtheid van Nederlandse Sales Academie

Met een training klantgerichtheid van Nederlandse Sales Academie leer je in te spelen op de verwachtingen en behoeften van de klant. Want je klanten professioneel en proactief helpen zorgt niet alleen voor tevreden klanten, maar ook voor meer omzet en meer winst! Heb je vragen of wens je meer informatie over één van onze trainingen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier of via het telefoonnummer 0172 - 224 007.

Waarom Nederlandse Sales Academie?

  • Praktische trainingen
  • Geen trucjes
  • Meetbaar en stuurbaar
  • Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk

Beoordelingen

Onze Klantgerichtheid opleidingen en trainingen worden gemiddeld beoordeeld met een 8.7 uit 10 op basis van 70 ervaringen die geschreven zijn door deelnemers.