Commerciële binnendienst

Het presteren van de commerciële binnendienst is enorm belangrijk voor de resultaten van een organisatie. Voor het (telefonisch) genereren van leads, het bezoeken van potentiële klanten en het sluiten van deals zijn goede commerciële vaardigheden benodigd. Tijdens de diverse praktijkgerichte commerciële binnendienst trainingen van Nederlandse Sales Academie ga je met deze vaardigheden aan de slag. Hierdoor ontwikkel je jezelf tot een professionele commerciële binnendienst medewerker die beschikt over een commerciële en proactieve houding!


Optimale commerciële binnendienst

Om als commerciële binnendienst optimaal resultaat te behalen, is een proactieve houding van groot belang. Onze Training Commerciële binnendienst geeft inzicht in alle belangrijke aspecten die zich voordoen op de werkvloer van de commerciële binnendienst en verstevigt de commerciële slagkracht.

   

Training telefonische verkoop binnendienst

Heb je veel telefonisch contact met (potentiële) klanten? In de Training Proactief en klantgericht bellen ga je aan de slag met commerciële gesprekstechnieken en het aanbrengen van structuur in gesprekken. Je leert de juiste vragen op het juiste moment te stellen en om te gaan met ontevreden en lastige klanten. Hierdoor ben je na de training in staat om helder en duidelijk te communiceren én resultaatgerichter en efficiënter samen te werken.

Versterk je commerciële vaardigheden

Werk je als commercieel medewerker binnendienst en wil je jouw commerciële vaardigheden graag naar een hoger niveau tillen? Volg dan één van de praktijkgerichte commerciële binnendienst trainingen van Nederlandse Sales Academie! Na het volgen van een training behaal je met plezier meer resultaat uit je commerciële inspanningen. Heb je hulp nodig bij het kiezen van de juiste training? Onze studieadviseurs helpen je hier graag bij! Neem gerust contact met ons op via het contactformulier of telefonisch via 0172 - 224 007.

Waarom Nederlandse Sales Academie?

  • Praktische trainingen
  • Geen trucjes
  • Meetbaar en stuurbaar
  • Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk

Beoordelingen

Onze Commerciële binnendienst opleidingen en trainingen worden gemiddeld beoordeeld met een 8.4 uit 10 op basis van 85 ervaringen die geschreven zijn door deelnemers.