Cursus Verkooptechnieken

Wil je graag leren hoe je effectief en succesvol verkoopt, om zo meer klanten en omzet te kunnen realiseren? Een cursus verkooptechnieken kan hierbij uitkomst bieden. Nederlandse Sales Academie biedt diverse praktijkgerichte trainingen en cursussen die gericht zijn op het behalen van meer resultaat, effect en succes uit verkoop en acquisitie. Wil je graag advies over welke training het beste bij je leerdoelen past? Onze studieadviseurs staan graag voor je klaar via 0172 – 22 40 07.


Verkooptechnieken cursussen en opleidingen

Bovenstaande verkooptechnieken cursussen, trainingen en opleidingen van Nederlandse Sales Academie zijn voornamelijk gericht op het ontwikkelen van vaardigheden en competenties die direct zijn toe te passen in de praktijk. Alle trainingen en opleidingen zijn zeer geschikt voor de ambitieuze sales professional die graag effectieve vaardigheden wil ontwikkelen, om meer rendement te realiseren als het gaat om het werven van nieuwe klanten en meer verkoop bij bestaande klanten.

Effectieve verkooptechnieken

Verkopen draait om goede communicatie. Goed kunnen luisteren, bouwen aan vertrouwen, inspelen op problemen en deze kunnen oplossen, zijn belangrijke eigenschappen voor elke succesvolle verkoper. Hiermee ga je aan de slag tijdens onze praktijkgerichte trainingen. Tevens leer je hoe je snel het vertrouwen van de klant kunt winnen en hem of haar te kunnen overtuigen om uiteindelijk die lead binnen te halen.

Luister naar de klant

Als verkoper is het niet alleen belangrijk dat je in staat bent een (potentiële) klant te enthousiasmeren voor een product of dienst, maar het is tevens belangrijk dat je oprechte interesse toont in je gesprekspartner, goed kunt luisteren en nieuwsgierig bent. Je dient daarnaast goede, kritische en relevante vragen te kunnen stellen, om er op deze manier achter te komen waar zijn of haar behoeften liggen en jezelf zo te kunnen onderscheiden van anderen. In de Training Adviserend verkopen leer je meerwaarde te creëren voor de klant en een sterke relatie met de klant op te bouwen. Dit met als doel een trusted advisor te worden en meer resultaat te behalen.

Verkoopgesprek met de klant

Leren om met plezier en resultaat contact te leggen en onderhouden met de (potentiële) klant? Dan is de Training Proactief en klantgericht bellen misschien iets voor jou. Je maakt in deze training kennis met commerciële gesprekstechnieken en ontwikkelt jezelf tot een gewaardeerde gesprekspartner.

Wil je graag ervaren hoe effectief en plezierig acquisitie kan zijn? Volg dan onze Training Plezier in acquisitie. Je leert vanuit een doelgerichte strategie acquisitie te voeren die zowel voor jezelf als voor de klant plezierig is, waardoor het beoogde resultaat sneller wordt bereikt.

Praktijkgerichte cursussen en opleidingen

De cursussen verkooptechnieken van Nederlandse Sales Academie zijn zowel interactief als persoonlijk en praktijkgericht. De cursusdagen zijn namelijk opgebouwd uit discussies, het uitwisselen van ervaringen, oefeningen en zelfreflecties. Op deze manier kun je het geleerde direct toepassen in je eigen werksituatie. Ben je geïnteresseerd in een cursus? Neem dan gerust contact met ons op of schrijf je direct in via de inschrijfbutton bij de desbetreffende cursus of opleiding.

Maatwerk cursus verkooptechnieken

Wil je graag meerdere medewerkers een cursus verkooptechnieken laten volgen? Dat kan! Wij bieden namelijk de mogelijkheid om gezamenlijk een op maat gemaakte cursus samen te stellen. Met een verkooptraining op maat gaat de trainer dieper in op specifieke situaties die zich op de werkvloer voordoen en worden beoogde leerdoelen nagestreefd. Wil je graag meer informatie over een maatwerktraining verkooptechnieken? Dit kun je eenvoudig aanvragen via onze website. Natuurlijk staan wij altijd voor je klaar om met je mee te denken!

Waarom Nederlandse Sales Academie?

  • Praktische trainingen
  • Geen trucjes
  • Meetbaar en stuurbaar
  • Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk

Beoordelingen

Onze Cursus Verkooptechnieken opleidingen en trainingen worden gemiddeld beoordeeld met een 8.5 uit 10 op basis van 135 ervaringen die geschreven zijn door deelnemers.