Training Klantgericht werken en doen

Werken met meer plezier, klantbehoud en resultaat

Opleidingsduur
2 dagen

Prijs
Prijs op aanvraag

Beoordeling
8,0

Inleiding Klantgericht werken en doen

Klanten hechten waarde aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en op deze behoeften kunnen inspelen. Je leert in de Training Klantgericht werken en doen dan ook te denken en handelen vanuit het perspectief van de klant en te anticiperen op latente behoeften. Daarnaast ben je na de training in staat proactief mee te kunnen denken met de klant en weet je (ongevraagd) alternatieven te vinden om de dienstverlening voor de klant te optimaliseren.

Voor wie is de Training Klantgericht werken en doen?

De Training Klantgericht werken en doen is geschikt voor iedereen die te maken heeft met klanten, maar zich niet direct bezighoudt met de verkoop. Denk aan medewerkers van de binnendienst, administratie, balie, facilitair of secretariaat. Maar ook voor bijvoorbeeld magazijnmedewerkers, chauffeurs en monteurs is deze training klantgericht werken zeer aan te raden.

Wat ontwikkel ik?

Door deze tweedaagse training krijg je inzicht in het belang en het plezier van service- en klantgericht werken en ontwikkel je jouw persoonlijke stijl. “De uitdaging is niet dat je vriendelijk naar de klant kijkt, maar dat de klant vriendelijk naar jou kijkt, omdat ze zo van de goede service hebben genoten” (Uit: Kruip in de huid van de klant, Jonathan Kitching). Na het volgen van de Training Klantgericht werken en doen slaag je gegarandeerd in deze uitdaging!

Wie is mijn trainer?

De trainers van Nederlandse Sales Academie zijn stuk voor stuk gedreven professionals met ruime ervaring, expertise en passie voor het commerciële vakgebied waarin zij dagelijks actief zijn. De trainer van de Training Klantgericht werken en doen is tevens een ervaren professional die je graag helpt met het behalen van je leerdoelen!


Programma

Het programma draait om het realiseren van een positieve klantervaring, met als resultaat een hoge(re) klanttevredenheid.

  • Beeldvorming in de organisatie over klanten
  • Een klantgerichte houding
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Het inzetten van vakdeskundigheid
  • Inleven in behoeften en belevingswereld van de klant
  • Omgaan met emoties, gevoeligheden en klachten
  • Wat gaan we in de praktijk anders doen?

Is de Training Klantgericht werken en doen iets voor jou? Schrijf je dan direct in!


Investering

Het all-in tarief per deelnemer bedraagt € 995,-

Tariefsopbouw: lesgeld € 805,- / lesmateriaal € 80,- / locatiekosten € 110,- (2 dagen).

Alle bedragen zijn exclusief BTW.

Betaling

De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.

Samenwerking

Deze training wordt aangeboden in samenwerking met IMK Opleidingen. Na je aanmelding zullen wij jouw gegevens aan hen overdragen. Verdere communicatie en facturatie verloopt via hen.

Waarom Nederlandse Sales Academie?

  • Praktische trainingen
  • Geen trucjes
  • Meetbaar en stuurbaar
  • Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk