Training Proactief en klantgericht bellen

Telefonisch verkopen zonder drempels

Opleidingsduur
2 dagen

Prijs
€ 975,-

Inleiding proactief en klantgericht bellen

Het pakken van de telefoon doet de ene commerciële of servicegerichte medewerker gemakkelijker dan de ander. Vind jij het lastig om die drempel over te stappen en wil je jezelf graag ontwikkelen tot een gewaardeerde gesprekspartner met een proactieve en klantgerichte houding? Volg dan de Training Proactief en klantgericht bellen bij Nederlandse Sales Academie! Je maakt tijdens deze beltraining kennis met commerciële gesprekstechnieken en leert structuur in telefoongesprekken aan te brengen. De nadruk wordt gelegd op de vaardigheden die zorgen voor succesvolle telefonische verkoop en die direct in de praktijk zijn toe te passen.

Voor wie is de Training Proactief en klantgericht bellen?

De telefonische verkooptraining Proactief en klantgericht bellen is bedoeld voor iedereen die zich in een commerciële functie bezighoudt met telesales, telefonisch verkoop, telemarketing en/of klantenservice door outbound bellen. Binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling, buitendienst verkopers en klantenservice medewerkers kunnen ook aan deze training deelnemen.

Wat ontwikkel ik?

Tijdens deze telefonische verkooptraining krijg je het inzicht en ontwikkel je de technieken om effectieve zakelijke telefoongesprekken te voeren en proactief te handelen. Doordat je leert om jezelf goed voor te bereiden op een gesprek, voel je jezelf na deze beltraining een stuk zekerder om de telefoon op te pakken en een leuk gesprek te creëren met zowel nieuwe als bestaande klanten.

Wie is mijn trainer?

Alle trainers van Nederlandse Sales Academie zijn gedreven professionals met ruime ervaring in en passie voor het vak. Ze zijn zelf dagelijks actief in de verkoop, waardoor ze hun praktijkervaring in kunnen zetten om jou te helpen bij het behalen van je leerdoelen!


Programma

Het programma draait om plezier in (het leggen van) het eerste contact. Jouw vaardigheden én overtuigingen komen aan bod.

  • Persoonlijke ideeën en overtuigingen bij acquisitie
  • Acquisitie zoals klanten het waarderen
  • Werkwijze en organisatie van de acquisitietaak
  • Gesprekstructuren en -vaardigheden
  • Effectief en positief taalgebruik
  • Beeldend spreken
  • Tonen van interesse en creëren van sfeer
  • Vragen stellen en doorvragen
  • Omgaan met verschillende soorten klanten
  • Gedragsanalyse middel Q4 DISC gedragsprofiel
  • Overtuigingskracht
  • Simulaties
  • Praktijkopdrachten

Sluit dit aan bij jouw leerwensen en -doelen? Schrijf je dan direct in voor deze training

Onze aanpak

Heb je jezelf ingeschreven voor de telefonische verkooptraining, dan kun je direct aan de slag! Via ons online leerplatform kun je alvast het lesmateriaal inzien en voorbereidingsopdrachten maken. Tijdens de training zelf staan discussies, ervaringsuitwisseling, oefeningen en zelfanalyses centraal, waardoor het leerproces zeer praktijkgericht en persoonlijk is.


Beoordelingen

Training Proactief en klantgericht bellen wordt gemiddeld beoordeeld met een 8.4 uit 10 op basis van 26 ervaringen die geschreven zijn door deelnemers.


Startdata & locaties

De training bestaat uit twee dagen met twee weken tussen de trainingsdagen in. De tijden zijn van 10.00 uur tot 17.00 uur. Uiteraard wordt de koffie, thee en lunch verzorgd.

Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.


Investering

Het all-in tarief per deelnemer bedraagt € 975,-
Tariefsopbouw: lesgeld € 790,- / lesmateriaal € 75,- / locatiekosten € 110,- (2 dagen).
Alle bedragen zijn exclusief BTW.

Betaling

De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.

Samenwerking

Deze training wordt aangeboden in samenwerking met IMK Opleidingen. Na je aanmelding zullen wij je gegevens aan hen overdragen. Verdere communicatie en facturatie verloopt via hen.

Waarom Nederlandse Sales Academie?

  • Praktische trainingen
  • Geen trucjes
  • Meetbaar en stuurbaar
  • Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk