Training Commerciële binnendienst
Van reactief naar proactief voor meer resultaat
Opleidingsduur
2 dagen
Prijs
€ 1165,-
Beoordeling
Inleiding Training Commerciële binnendienst
Als commerciële binnendienst medewerker ben je de spil tussen klanten, leveranciers en collega’s. Om een professionele medewerker in de commerciële binnendienst van jouw organisatie te worden, is het belangrijk dat je klant- en servicegericht bent, verkoopsignalen kunt herkennen en alert bent op commerciële kansen. Met deze vaardigheden ga je aan de slag tijdens de Training Commerciële binnendienst. Je ontwikkelt jezelf tot een klantgerichte en proactieve duizendpoot met een commerciële instelling en voldoende overtuigingskracht.
Voor wie is de Training Commerciële binnendienst?
De Training Commerciële binnendienst is ontwikkeld voor binnendienst medewerkers met commerciële taken en verantwoordelijkheden en medewerkers die (persoonlijk) contact hebben met de klant. Voor medewerkers op de afdeling verkoop (binnendienst) is deze training dan ook een absolute aanrader!
Wat ontwikkel ik?
In de Training Commerciële binnendienst versterk je jouw commerciële vaardigheden en commerciële gesprekstechnieken. Daarnaast leer je meer over een optimale samenwerking tussen de binnen- en buitendienst en over de verschillende fases die het verkoopproces kent. Na het volgen van deze korte opleiding tot commercieel medewerker heb je jouw vaardigheden op het vlak van commerciële slagkracht, alertheid op commerciële kansen en klantgerichtheid flink aangescherpt. Tevens beschik je over een veel beter inzicht in de belangrijkste aspecten die zich voordoen op de werkvloer van de commerciële binnendienst.
Wie is mijn trainer?
De aanpak en ervaring van een trainer is vaak heel bepalend voor een training. Alle trainingen van Nederlandse Sales Academie staan dan ook onder leiding van gedreven professionals met uitgebreide kennis en ervaring op commercieel gebied. Ook de Training Commerciële binnendienst wordt gegeven door een praktijkgerichte trainer, die dankzij zijn of haar ruime praktijkervaring jou kan helpen met het behalen van je leerdoelen.
Programma
Organisatie en planning
Klantgerichte en commerciële vaardigheden
|
Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in.
Onze aanpak
Volgens ons leer je niet alleen in een leslokaal. Daarom kun je direct na inschrijving voor de Training Commerciële binnendienst via ons online leerplatform aan de slag met het lesmateriaal en opdrachten ter voorbereiding. Tijdens de training zelf staan oefeningen, rollenspellen, zelfanalyses en ervaringsuitwisseling centraal, waardoor de training zeer interactief wordt. Op deze manier is het leerproces zeer praktijkgericht en persoonlijk, waardoor de nieuwe inzichten en vaardigheden direct toegepast kunnen worden in de praktijk. Heb je na de training nog hulp nodig met het toepassen van de nieuwe inzichten en vaardigheden binnen jouw eigen werksituatie? Tot twaalf maanden na afloop van de training kun je contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers.
Beoordelingen
Van reactief naar proactief voor meer resultaat
2402 NR Alphen aan den Rijn
Training Commerciële binnendienst wordt gemiddeld beoordeeld met een
ervaringen die geschreven zijn door deelnemers.Startdata & locaties
De training bestaat uit 2 dagen met twee weken tussen de cursusdagen in. De tijden zijn van 10.00 uur tot 17.00 uur. Uiteraard wordt koffie, thee en lunch voor je verzorgd.
Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.
Investering
Jouw investering
Het all-in tarief per deelnemer bedraagt € 1.095,-
Tariefsopbouw: lesgeld € 895,- / lesmateriaal € 90,- / locatiekosten € 110,- (2 dagen)
Alle bedragen zijn exclusief BTW.
Betaling
De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.
Samenwerking
Deze training wordt aangeboden in samenwerking met IMK Opleidingen. Na je aanmelding zullen wij je gegevens aan hen overdragen. Verdere communicatie en facturatie verloopt via hen.
Waarom Nederlandse Sales Academie?
- Praktische trainingen
- Geen trucjes
- Meetbaar en stuurbaar
- Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk
Gerelateerde nieuwsberichten
- Omgaan met weerstand in de sales maandag 1 november 2021
Omgaan met weerstand in het salesgesprek. Hoe pak je dat aan?
Lees meer »
- Groei van verkoper naar goede gesprekspartner woensdag 10 maart 2021
In gesprek zijn met een klant kan iets heel anders zijn dan een goed gesprek voeren. Hoe kun jij als verkoper een goede gesprekspartner zijn voor jouw klanten?
Lees meer »