Blog
Omgaan met lastige klanten dankzij DISC
10 november 2020Iedereen in sales krijgt te maken met ‘de lastige klant’. Herken jouw lastige klant en vindt hier zijn gebruiksaanwijzing gebaseerd op DISC.
Meer dan alleen een opleiding of training
19 juli 2020Een training staat niet op zichzelf. Is er een wens om te trainen? Dan is er een wens om beter te functioneren. Daar is een veranderproces voor nodig, beginnend vanaf het moment van aanmelden en doorlopend tot ver nadat een training of opleiding is afgerond.
Opleiden met visie bij Nederlandse Sales Academie
9 juli 2020Mensen en organisaties ontwikkelen betekent bij Nederlandse Sales Academie meer dan vaardigheden trainen en kennis bijspijkeren. Door ook aan de slag te gaan met zelfvertrouwen, motivatie, zelfkennis en doorzettingsvermogen krijg je meer grip op je functie als commerciële professional.
Het belang van sales, juist nu!
8 juli 2020Sales is, juist nu, een belangrijk onderdeel van je bedrijf. Een salestraining kan ervoor zorgen dat jouw salesafdeling nog effectiever wordt.
Wij gaan door, hoe dan ook
9 juni 2020Wij bieden een altijd door garantie. Dit betekent dat zodra een training het minimum aantal deelnemers heeft bereikt, deze altijd door gaat. Klassikaal als het kan en online als het moet.
Tips hoe je als salesmanager juist nu de energie in je team behoudt
20 april 2020Wat kan je als leidinggevende doen om in deze tijden de juiste energie in jouw team te behouden? Start met een team check-in! En nog meer tips.
Hoe je als accountmanager tijdens het coronavirus toch persoonlijk contact onderhoudt met je klanten
31 maart 2020De coronacrisis zorgt voor veel nieuwe uitdagingen. Wij geven je 7 tips om persoonlijk contact met je klant te kunnen onderhouden.
IMK Opleidingen en de Nederlandse Sales Academie bundelen de krachten
6 januari 2020Per 1 januari 2020 bundelen IMK Opleidingen en de Nederlandse Sales Academie (NSA) de krachten. Beide bedrijven bieden al meer » Lees meer
Wanneer koopt een klant iets van jou?
11 december 2019Wanneer koopt een klant iets van jou? Tsja, dat zet je aan het denken. Maar het antwoord is niet zo » Lees meer
Verkopen: klantbezoek ≠ transactie
11 december 2019Iedereen weet dat het bezoeken van klanten correleert met omzet. De vraag is alleen of er ook een causaal verband » Lees meer