Training Plezier in Acquisitie
Doelgericht acquisitie voeren met plezier
Opleidingsduur
In overleg
Prijs
Prijs op aanvraag
Beoordeling
Inleiding Training Plezier in Acquisitie
Succesvol contact leggen met potentiële klanten of opdrachtgevers blijkt voor velen een lastige opgave. Hierin is het winnen van vertrouwen van de beoogde klant één van de grootste uitdagingen. Veel professionals ervaren obstakels en hebben een negatief beeld bij acquisitie. Tijdens de intensieve tweedaagse Training Plezier in acquisitie ervaar je hoe effectief en plezierig acquisitie kan zijn. Je leert verschillende vaardigheden die je direct in de praktijk kunt toepassen en je uiteindelijk meer rendement opleveren. Deze acquisitie training gaat verder dan alleen technieken voor het maken van afspraken en is volledig afgestemd op jou als persoon. Geen frustratie meer, gewoon jezelf zijn en met plezier de markt benaderen.
Voor wie is de training Plezier in Acquisitie?
De training is geschikt voor iedereen die werkzaam is binnen een commerciële functie en zich bezighoudt met de verkoop. Zowel ondernemers als binnen- en buitendienstmedewerkers kunnen aan deze training deelnemen. Verkoop je uitsluitend via de telefoon? Dan is onze Training Proactief en klantgericht bellen iets voor jou.
Wat ontwikkel ik?
Tijdens deze tweedaagse acquisitie training leer je vanuit een doelgerichte strategie op plezierige wijze acquisitie te voeren. Het doel van de training is het realiseren van het door jou gewenste effect in de praktijk. Eigen praktijkervaringen en nieuwe inzichten vormen samen een nieuwe effectieve werkwijze. Je zult zien dat jouw plezier in acquisitie effect heeft op de reactie van de klant en daarmee op het beoogde resultaat!
Wie is mijn trainer?
De kennis en kunde van een trainer is zeer bepalend voor een training. Daarom vinden wij het belangrijk uitsluitend te werken met gedreven professionals die beschikken over ruime kennis en ervaring in het commerciële werkveld. De trainers maken gebruik van voorbeelden uit de praktijk die jou zullen helpen je leerdoelen te behalen.
Het programma
- Persoonlijke visie en overtuigingen bij acquisitie
- Acquisitie aansluitend op de wensen en behoeften van de klant
- Gesprekstructuren, werkwijze en voorbereiding van de acquisitietaak
- Gespreksvaardigheid
- Overtuigingskracht
- Simulaties
- Praktijkopdrachten
Onze aanpak
Via ons online leerplatform ga je direct met de training aan de slag. Je ontvangt het lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, waarna jij je persoonlijk leerdoelen in kaart brengt. De training zelf is bijzonder interactief. Oefeningen, discussies, zelfanalyses en het uitwissen van ervaringen met andere deelnemers maken de training persoonlijk en praktijkgericht. Om de nieuwe inzichten en vaardigheden te waarborgen kun je tussentijds én tot twaalf maanden na de afloop contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers.
Investering
Deze training is alleen als maatwerk training beschikbaar.
Wil je van gedachten wisselen over de exacte invulling van deze training, gebaseerd op jullie organisatie? Stuur ons dan vrijblijvend een maatwerk aanvraag!
Waarom Nederlandse Sales Academie?
- Praktische trainingen
- Geen trucjes
- Meetbaar en stuurbaar
- Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk
Gerelateerde nieuwsberichten
- Hoe je als accountmanager tijdens het coronavirus toch persoonlijk contact onderhoudt met je klanten dinsdag 31 maart 2020
De coronacrisis zorgt voor veel nieuwe uitdagingen. Wij geven je 7 tips om persoonlijk contact met je klant te kunnen onderhouden.
Lees meer »