Training De vakman als accountmanager
Van productgericht naar behoeftegericht denken
Opleidingsduur
2 dagen
Prijs
€ 1165,-
Beoordeling
Inleiding De vakman als accountmanager
Opdrachtgevers en klanten zijn veeleisend en de concurrentie is enorm hoog. Bij het binnenhalen van een opdracht is dan ook meer nodig dan alleen een interessant netwerk of een vlotte babbel. Een acquisitiegesprek vraagt om een gedegen voorbereiding. Hoe speel je efficiënt in op de wensen en eisen van de klant? Hoe kun je het vertrouwen winnen? Met je vakkennis zit het goed, maar nu is het zaak om te investeren in je salesvaardigheden en competenties als verkoper. Met onze Training De vakman als accountmanager til je jezelf als accountmanager naar een hoger niveau, wat op termijn zal leiden tot meer omzet!
Voor wie is de training De vakman als accountmanager?
Deze tweedaagse training accountmanagement is bedoeld voor vakmensen die gaandeweg zijn doorgegroeid naar een commerciële functie. Je houdt je in je werk bezig met acquisitie van nieuwe klanten en de actieve verkoop aan bestaande klanten in de business-to-business markt. Wanneer je uitsluitend via de telefoon verkoopt, dan raden we je de Training Proactief klanten bellen aan.
Wat ontwikkel ik?
Tijdens de Training De vakman als accountmanager krijg je meer inzicht in het verkoopproces en jouw eigen invloed daarop. Je leert je persoonlijke kwaliteiten tot succesfactoren te maken en deze daadkrachtig in te zetten in je rol als accountmanager. We werken aan het versterken van je communicatieve en strategische vaardigheden, zodat je klanten effectief weet binnen te halen en te beheren. Na de training ben je daarnaast in staat succesvolle verkoopgesprekken te voeren en het vertrouwen van de klant te winnen voor een wederzijds winstgevende relatie.
Wie is mijn trainer?
Alle trainers van Nederlandse Sales Academie zijn gedreven professionals. Deze accountmanagement training staat onder leiding van een trainer die in de dagelijkse praktijk zelf betrokken is bij verkoopprocessen en graag zijn advies en praktijkervaring met anderen deelt.
Programma
Van productgericht naar behoeftegericht denken
Communicatie in het acquisitiegesprek
| Tot zaken komen
Van theorie naar praktijk
|
Sluit dit aan bij jouw persoonlijke leerwensen? Schrijf je dan direct in voor de Training De vakman als accountmanager.
Onze aanpak
Na jouw inschrijving voor deze accountmanager training kun je direct aan de slag! Via het online leerplatform beschik je over een digitale preview van het lesmateriaal en een voorbereidingsopdracht. Als onderdeel van de training maak je digitaal de Q4 DISC-gedragsanalyse, waarmee je eenvoudig inzicht krijgt in je eigen gedrag en dat van anderen. Tijdens de training staan zelfanalyses, discussies, ervaringsuitwisseling en praktische oefeningen centraal, waardoor het leerproces zowel persoonlijk als praktijkgericht is. De trainer laat je oefenen met praktijkvoorbeelden en geeft gerichte feedback waarmee je direct verder kunt.
Heb je na de training nog hulp nodig om het geleerde toe te passen in jouw werksituatie? Tot zes weken na de training kun je gebruikmaken van e-coaching met de trainer!
Beoordelingen
Van productgericht naar behoeftegericht denken
2402 NR Alphen aan den Rijn
Training De vakman als accountmanager wordt gemiddeld beoordeeld met een
ervaringen die geschreven zijn door deelnemers.Investering
Het all-in tarief per deelnemer bedraagt € 1.095,-
Tariefsopbouw: lesgeld € 895,- / lesmateriaal € 90,- / locatiekosten € 110,- (2 dagen)
Alle bedragen zijn exclusief BTW.
Betaling
De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.
Samenwerking
Deze opleiding wordt aangeboden in samenwerking met IMK Opleidingen. Na je aanmelding zullen wij je gegevens aan hen overdragen. Verdere communicatie en facturatie verloopt via hen.
Waarom Nederlandse Sales Academie?
- Praktische trainingen
- Geen trucjes
- Meetbaar en stuurbaar
- Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk
Gerelateerde nieuwsberichten
- Hoe je als accountmanager tijdens het coronavirus toch persoonlijk contact onderhoudt met je klanten dinsdag 31 maart 2020
De coronacrisis zorgt voor veel nieuwe uitdagingen. Wij geven je 7 tips om persoonlijk contact met je klant te kunnen onderhouden.
Lees meer »