Training Onderscheidende waardepropositie

Alleen als maatwerktraining beschikbaar.

Opleidingsduur
In overleg

Prijs
Prijs op aanvraag

Beoordeling
Nog niet beoordeeld

Uitdaging

In een steeds complexer wordende wereld is het voor klanten moeilijk te bepalen wat je te bieden hebt voor klanten. Welke oplossingen sluiten nu aan bij de vragen die klanten hebben. Alles lijkt op elkaar. Maar natuurlijk biedt jouw organisatie waarde. De uitdaging is om duidelijk te maken wat de waarde exact is. Hoe maak je jezelf onmisbaar voor klanten.

Voor wie

Diegene die wil er voor wil zorgen dat zijn propositie ook daadwerkelijk aansluiten bij de ‘job’s to be done’ van zijn klanten.

Duur

1-3 dagen


Inhoud

  • Het waardepropositie canvas model
  • Job’s to be done
  • Pain en gain
  • Pain relievers en gain creators
  • Fit
  • Prototype
  • Subjectiviteit wegnemen
  • De propositie

Investering

Deze training is alleen als maatwerk training beschikbaar.

Wil je van gedachten wisselen over de exacte invulling van deze training, gebaseerd op jullie organisatie? Stuur ons dan vrijblijvend een maatwerk aanvraag!

Waarom Nederlandse Sales Academie?

  • Praktische trainingen
  • Geen trucjes
  • Meetbaar en stuurbaar
  • Van kunnen naar kunnen toepassen in de praktijk